Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Το παραλήρημα της Lady Gaga


Η Lady Gaga επιστρέφει με κέρατα, αυτή τη φορά όμως όχι στο κεφάλι αλλά στους… ώμους!

Στο νέο βίντεο «Gagavision» που έστειλε μέσω YouTube στους θαυμαστές της, η 25χρονη τραγουδίστρια εμφανίζεται με δύο μεγάλα, μυτερά εξογκώματα στους ώμους και όντας ξαπλωμένη σε μια μπανιέρα, μοιράζεται τις ανησυχίες της με τα μικρά της «τερατάκια».

«Το άλμπουμ μου “Born This Way», είναι εγώ. Ένας καλλιτέχνης είναι συνεχώς σε μια κατάσταση μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας», λέει στο βίντεο η Gaga.

Αποκαλύπτει μάλιστα στους θαυμαστές της ότι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετώπισε κατά την δημιουργία του “Born This Way” ήταν να καταφέρει να νιώσει αυτοπεποίθηση αλλά και σιγουριά για τον εαυτό της.

«Έπρεπε να αφήσω πίσω τις ανασφάλειές μου… όλες τις ανόητες πληγές. Πέρασα δύο ολόκληρα χρόνια σκαλίζοντας αυτές τις πληγές…», λέει.

Αναφερόμενη πάντως στα κέρατά της, η Gaga τονίζει ότι είναι αληθινά και όχι αποτέλεσμα προσθετικής.

«Είναι τα κόκαλά μου», είπε η 25χρονη. «Πάντα ήταν μέσα μου, αλλά περίμενα πολύ καιρό για να αποκαλύψω στο σύμπαν ποια πραγματικά είμαι. Βγαίνουν έξω όταν έχω έμπνευση».

Είπε μάλιστα στους θαυμαστές της ότι έχουν και αυτοί τη δυνατότητα να βγάλουν κέρατα!

«Όλοι έχουμε αυτά τα κόκαλα. Είναι το φως μέσα μας»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου