Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Δημήτρης Βλάχος: Κάποιοι θα ήθελαν να είμαι gay!


Για τις γυναίκες, το σεξ και το κέρατο μίλησε σε μία άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη ο Δημήτρης Βλάχος , ο οποίος παρουσίασε κρυφές πτυχές του εαυτού του.

Αυτήν την περίοδο είναι μόνος, αλλά περιμένει το καλοκαίρι για να ερωτευτεί. "Μου αρέσουν οι σχέσεις και τις προτιμώ από τις περιπέτειες και τα one night stand, όμως αυτά δεν μπορείς να τα προγραμματίσεις. Είμαι ανοιχτός σε οποιαδήποτε κατάσταση μου προκαλεί χαρά", δήλωσε σε συνέντευξή του στο "People".
Στην ερώτηση αν έχει υπάρξει άπιστος, ο ίδιος απάντησε θετικά. "Φυσικά μα δεν το προγραμματίζεις. Απλώς, προκύπτει. Όταν μια σχέση είναι στα τελειώματα της, υπάρχουν "παράθυρα" και είναι λογικό να "εισβάλλουν" άλλοι άνθρωποι", είπε και πρόσθεσε ότι σίγουρα έχει τύχει να απατήσουν κι εκείνον, αλλά δεν το έχει μάθει. "Πιστεύω πως κάθε άντρας έχει φάει κέρατο. Μέχρι τώρα δεν το έχω μάθει και εύχομαι να μην μου πουν ποτέ, γιατί δεν ξέρω πως θα αντιδράσω", δήλωσε.

Όσο για το αν τον έχουν προσεγγίσει ερωτικά και gay, όπως έχουν αποκαλύψει τον τελευταίο καιρό πολύ διάσημοι, εκείνος δήλωσε το εξής: "Προφανώς κάποιοι θα ήθελαν πολύ να ήμουν gay! Ωστόσο, ποτέ δεν μου έχει τύχει κάποιο ακραίο περιστατικό, ούτε μου την πέφτουν με χυδαιότητα... Πρέπει να παραδεχτώ, όμως, πως κάθε έκφραση θαυμασμού είναι κολακευτική".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου